Červený úsměv na dobrou noc

Po skvělém tréninku má člověk pořádný hlad, že by snědl, na co přijde. Zároveň je tu ale velká šance, že si tu vůli a investovanou energii a čas jen tak nezkazí a dá si výživnou a vhodnou večeři 🤓

Dnešní výběr surovin byl jasný – vyčistit ledničku od zeleniny, která už tam pár dnů leží 🙈🙈


Suroviny na 2 porce:

  • 200g červené papriky
  • 200g rajčat
  • 120g červené řepy
  • 1 PL oleje (řepkový)
  • 2 PL kečupy (zpětně usuzuju, že tam byl úplně zbytečně)
  • Hrstka dýňových semínek (nejsou na fotce, protože mě napadly, až když jsem se pustila do jídla)
  • Koření – ja zvolila “pašerák”, trochu pálivé papriky a trochu soli
  • 4 vejce

Na pánvičku jsem dala zahřát olej a postupně jsem přidávala najemno nakrájenou papriku a řepu a koření. Nechala jsem vše chvilku změknout a přidala rajčata. Pak jsem přidala trochu kečupu, ale zbytečně to osladil. Mezitím jsem si na druhé pánvičce rozklepla čtyři vajíčka a udělala volská oka. 

Jakmile je zeleninová směs prohřátá a vajíčka hotová, můžeme nandat na talíře a dozdobit třeba dýňovými semínky nebo lžičkou jogurtu, či zakysané smetany.

Dobrou chuť! 😊

A už vím, jak to příště ještě vylepšit ☺️

Leave a Reply

